*فقط دوستت دارم*


ஜღஜدوستی وعشق ஜღஜ

عاشقانه.تصاویرزیباو..........

 

 

اخه چقدررررررربگم دوست دارم چقدرررررررررررر

 

خسته شدم واقعا دلتنگت شدم

 

 عشقم     به پیشم برگرد

 

خواهش میکنم            جوابمو بده

 

خواهش میکنم          خواهش میکنم

 

دیوونه وار تو زندگی               عاشقتم خیلی زیاد

 

عاشق دلباخته منم              یاردل ازرده منم

 

باگفتن این حرفام          دیگه ندارم چیزی جزاین 

 

 سرگرمی

 

                      فقط بهت میگم که من        

 

  دوست دارم        دوست دارم          دوست دارم

 

         اینو بدون  که هیچوقت فراموش نخواهی شد

                                                        

                                                        

                                                            

                                       

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت1:40---26 آبان 1391
شبنم جان نیستی چرا گلم
خوبی؟
یه سر بیا عزیزم دل هممون واست تنگ شده


mahsa
ساعت19:37---7 فروردين 1391
salam aksaye webet kheili ghashange pishe manam bia

غزل
ساعت17:39---24 بهمن 1390
سلام وبلاگت خیلی قشنگه توخیلی خوب میدونی که چه جوری احساساتتو بیان کنی..حیف تو که اون ارزشتو ندونست.....من لینکت کردم بیا و توی نظر سنجیم شرکت کن.

بی زحمت باعنوان وبلاگم منو بلینک.

فعلا بابایپاسخ:سلام گلمممممممم ممنونم که اومدی با افتخار لینکت کردم بام پیش ما بیااااااا منتظرتم.


کلبه تنهایی
ساعت14:09---19 بهمن 1390
کجایی نیستی نکنه عاشق شدی....

نصیحت یه شوهر به زنش: هر وقت یه سوسک تو دستشویی دیدی با دمپایی فورا نکوب رو سرش…



بی توجه از بغلش رد شو… این کار از صدتا فحش براش بدتره

پاسخ:salam mamnunam duste khubam ke sar mizanin kheyli bahalbud.


sofiya
ساعت15:42---17 بهمن 1390
slm azizam che webe ghashango zibaee dariپاسخ:salam sofiajun man oomadam tu webet vali nemiad mamnunam ke sar zadiiiiiiiiiii.

baran
ساعت23:59---13 بهمن 1390
تو که رفتی شدم آشفتــــــه یــــــــارم



ندیدی روز و شــــب گــریــــــون و زارم







هنـــــــــــوزم از غمت آروم ندارم



بیا ای مهــــــربان آرامــــــشِ من



بیا پـــــایــــان بده به خواهش من

salam azizam webloge ghashangi dari mersi sar zadi khoshhal misham sar bezani
پاسخ:mamnunam azizam.


کلبه تنهایی
ساعت9:45---12 بهمن 1390
شبي غروب مي كنم كنار چشمهاي تو/ وبي گناه مي روم به دار چشمهاي تو/ من از تمام عاشقي به اين بسنده مي كنم /كه يك دقيقه سر كنم كنار چشمهاي تو....

amir
ساعت2:24---12 بهمن 1390
salam azizam mamnoon ke be man sar zadi khoshhal shodam matalebeto khondam vaghean ghashango jazabe in tanha webiye ke man khosham amade vaghean bi tarof migam omidvaram edame bedi bazam behet sar mizanam tnx golam

mohamamd
ساعت19:23---10 بهمن 1390
زندگی قشنگه اگه برای تو باشه ........مرگ قشنگه اگه برای تو باشه .......دلتنگی قشنگه اگه به خاطر تو باشه...... من قشنگم اگه با تو باشم ....... اما تو هر جور باشی قشنگیپاسخ:hi,mamnunam mr mohammad ke sar mizanio harfaye ziba migin.thank you very much.

mohamamd
ساعت19:19---10 بهمن 1390
salam khobi bebakhshin dir kardam doseton daram va hamishe be yadet hastam
پاسخ:thank you very much .


Majid.farzad
ساعت22:32---9 بهمن 1390
Hi daryaft shod peyghamet.mage mishe faramosh konam.naaaaaa.faght dargiram ziyad nemitonam beram
پاسخ:salam farzadkhan ok fahmidam manzureto ,mamnunam ke javabamo dadio ziad montazeram nazashti.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 6 بهمن 1398برچسب:,ساعت2:53توسط شبنم زیبا | |